dijous, 14 d’abril del 2011

Les obres i la precampanya



 En les darreres setmanes estem veient una activitat frenètica per Parets, carrers aixecats per remodelar-los o reasfaltar-los, canvis de direcció de carrers, badens que es posen i es treuen, reunions de múltiples comissions per prendre-li el pols al poble i una presència constant del candidat successor al món 2.0.

   En tot aquest embolic hi ha coses que no acaben de quadrar:

  • Per què els representants del govern actual convoquen tantes comissions. En 23 anys de mandat no els ha donat temps de conèixer el poble?.

  • Si tenen tanta consciència social com diuen, no seria més lògic reduir les despeses preelectorals, que paguem entre tots, i destinar aquests diners a la protecció social.

  • Per quin motiu no destinem més recursos per disminuir el deute municipal que condicionarà la tasca del proper govern i l’atenció social del propers anys?.

  •  Per què instal·lem els badens a darrera hora, no hem gaudit d’una regidoria que gestiona la mobilitat des de fa 8 anys?. Potser no tenim un pla de mobilitat?.

  • Quin paper jugarà en nou ajuntament en la reactivació del mercat laboral?. Ens ho mirarem ho farem alguna cosa més?.

  • I el comerç, el deixarem morir, com fins ara, o hi ha previstes actuacions per potenciar el comerç local.

  • Què farem amb la residència d’ancians, ens resignarem a no obrir-la per manca de pressupost?. No és això més important que les obres de darrera hora?.

  • Quines accions prendrem per tal que les retallades en educació i sanitat afectin el mínim possible als paretans?.

  • Què farem amb la cultura, seguirem pagant preus desorbitats per muntar actes a Cal Rajoler o potenciarem la cultura local?.

  • I els joves, n’hi ha prou amb muntar alguna festa de tant en tant?.

   El que veiem aquests dies ens fa pensar que el nou govern heretarà l’esperit de l’actual i els temps han canviat, ara calen nous mètodes que orientin tota la acció municipal a la superació de la crisi i fer de Parets una població dinàmica i capdavantera en indústria, en comerç, cultura i benestar social.

   Lo important de la campanya no és la feina feta a darrera hora, el que s’ha de valorar és la trajectòria dels darrers anys i els plans per construir el Parets del segle XXI.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada